


Louis Vuitton a renuntat la manechinele scumpe si s-a hotarat sa abordeze un nou stil de promovare, mult mai sofisticat. Ineditul a atins cote maxime cu aceasta noua campanie de primavara 2009 pentru accesorii, realizata de fotograful James Dignan din Noua Zeelanda, in colaborare cu directorul de creatie Christian Reuilly si directorul artistic Camille George. Faptul ca imaginile campaniei sunt o juxtapunere intre ilustratie si fotografie este considerat o strategie puternica de promovare ce se ridica cu mult deasupra celorlalte alese de catre casele de moda de lux existente pe piata. Criticii sunt de parere ca este un lux pe care Louis Vuitton si-l poate permite in continuare. Printre vedetele ce au fost de-a lungul timpului imaginea Louis Vuitton se numara Sean Connery, Stephen Sprause, Scarlett Johansson, Gisele Bundchen, Uma Thurman, Diane Kruger, Christina Ricci, Chloé Sevigny si Madonna.
sursa: www.fashionandbeauty.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu